zondag 11 maart 2012

Gefeliciteerd Okami

Vandaag is Okami jarig, 1 jaar is hij geworden. Daar moest natuurlijk ffies op gezongen worden.


 Afgelopen vrijdag had ik de eerste puppy cursus. Het ging erg goed, de baasjes hadden al flink met me geoefend dus echt moeilijk was het niet. Voor het baasje was het meer bevestiging dat ze goed bezig zijn. Waarschijnlijk gaat het in de volgende lessen nog wel een keertje oefenen worden. Want sommige dingen kan ik echt nog niet.


Ze waren erg nieuwsgierig naar Okami en zijn freestyle. Dat was voor mijn cursus, dus mochten baasje en ik kijken terwijl het vrouwtje met Okami bezig was. In het begin wilde Okami meer met mij spelen dan opletten. Maar gelukkig had het vrouwtje lekkere snoepjes mee, dus gaf Okami haar wel wat aandacht. Hij deed het zo goed!! Hij moest rondjes draaien, volgen, buigen, en "dood" neervallen. Tegelijkertijd heeft het baasje gezellig met mij gespeeld, lekker apporteren!

Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen. Volgende week de 2e Cursus.... we zijn benieuwd!!!

Pootje Yuna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten