donderdag 15 december 2011

My first week

Zo tijd om maar eens over de eerste week te vertellen....
Afgelopen woensdag was ik gezellig met mijn broertje en zusje aan het spelen toen mijn nieuwe baasjes kwamen. Ze waren heel interessant. Het vrouwtje had laarzen aan met leuk kraaltjes, leuk om aan te knabbelen. Ze ging gezellig bij ons op de grond zitten en ik mocht lekker bij haar komen knuffelen. Na een uurtje spelen en slapen mocht ik mee in de auto. Dat vond ik helemaal niet erg, ik heb door de ramen gekeken en lekker op schoot van het vrouwtje geslapen. Het was een flink ritje want we zijn van Gelderland naar Zuid Limburg gereden!

Toen ik daar aan kwam heb ik kennis gemaakt met Okami. Die is veel groter als ik maar we hebben toch even gezellig gespeeld. Toen zijn we lekker gaan slapen en de volgende dag heb ik met de katten kennis gemaakt. Vooral Bisoux vind ik erg leuk, ze vind het ook leuk om met mij te spelen.


Woensdag avond ben ik voor het eerst een groot stuk met Okami en en vrouwtje gaan lopen. Ze heeft een speciale hondentas waar ik in kan als ik niet meer kan lopen. Mijn pootjes zijn nog niet gemaakt voor lang afstanden. En gisteren en vandaag zijn we met vrouwtje of baasje naar het grasveldje geweest. Okami let altijd heel goed op me. Het is een lieve grote broer. Als ik straks wat groter ben kunnen we leuk samen rennen.

Vandaag heeft vrouwtje mijn nagels geknipt. Dat vond ik toch wel even spannend. Waardoor het vrouwtje bijna verkeerd knipte. Toen ik moest Janken schrok ze wel heel erg. Maar mijn nageltjes zijn nu weer lekker kort. Ik hoor dat ik morgen gezellig met de baasjes mee mag. Ben benieuwd waar we naar toe gaan. Hopelijk krijg ik daar lekker veel aandacht van iedereen. Volgende week naar de dierenarts. Eens kijken wat die van me vind...

Pootje Yuna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten