vrijdag 16 december 2011

Wilkommen in Aachen

Vandaag ben ik mee geweest met de baasjes naar Aachen. Dat was weer een stukje in de auto. vond ik niet erg want dan kan ik zo lekker uit het raam kijken en als ik moe wordt ga ik lekker in vrouwtje haar armen liggen. Ik mocht niet bij het baasje zitten, volgens mij komt dat omdat hij zo'n rond ding vast moest houden waar de auto van gaat wiebelen. Toen we in Aachen waren zijn we eerst voor de baasjes wat drinken gaan halen. Het voelde lekker warm aan die beker. Er stonden in die "Starbucks" heel veel meiden die allemaal oooh en aaah zeiden en een aantal vroegen of ze me mochten aaien.

Okami was lekker even thuis gebleven want die vind dat nog niet zo leuk in de drukke stad. Vrouwtje had voor mij de tas mee genomen zodat ik daar in kon en niet de hele tijd moest lopen. Heel veel mensen zijn even komen kletsen en van sommigen kreeg ik een aai. Er was ook een mevrouw die ik kusjes mocht geven want die vond ik wel errug lief hoor.

Nadat we een paar winkels hadden bezocht gingen we weer terug naar de auto. Van de rit naar huis heb ik maar weinig mee gemaakt, want ik was heel erg moe. Toen we thuis waren heb ik nog even braaf buiten een plasje gedaan en heb tot in de avond door geslapen. Vrouwtje heeft vandaag ook een foto op facebook gezet zodat iedereen mij kan zien. Want volgens mij vinden ze me wel leuk en gaat het zo goed dat ik hier voor de rest van mijn leventje mag blijven. Nu nog even een uurtje met Okami spelen en dan lekker naar bed!



Pootje Yuna

Ohja een beetje onscherpe foto maar check ook mijn rechter oor, dat gaat al steeds verder omhoog staan. Ik wordt dus al een echt grote Corgi meid :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten